Ügyfélszolgálati csomagok

A Cloud ügyfélszolgálati portfóliójának Google Workspace-hez és GCP-hez (Google Cloud Platform) kínált ügyfélszolgálati csomagjaival eredményesebben használhatja a Google Cloudot.

Ügyfélszolgálati csomagok

Hibaelhárítás a Google Workspace-ben

A Google Workspace adminisztrátori ügyfélszolgálata

A webes, a telefonos és a konkrét esetekkel foglalkozó ügyfélszolgálatot Google Workspace-adminisztrátorok vehetik igénybe. Adminisztrátorként bejelentkezve Ön is segítséget kérhet.

A Google általános ügyfélszolgálata

Ha Ön nem Google Workspace-adminisztrátor, a Google súgójában talál segítséget a termékek hibáival, a számlázással és az egyéb kérdésekkel kapcsolatban.

A Cloud ügyfélszolgálati csomagjai

Külön-külön is igénybe veheti a Cloud ügyfélszolgálatának segítségét a Google Workspace-hez vagy a GCP-hez, vagy választhat a mindkét terméket lefedő csomagjaink közül.

  • Google Workspace és GCP keyboard_arrow_down

    Ügyfélszolgálat a Google Workspace-hez és a GCP-hez

    Az ügyfélszolgálati portfólió a Google Workspace- és GCP-ügyfélszolgálat előnyeit egyesítve fokozza a működés integrálhatóságát.

    Google Workspace és GCP

    Kedvezményes csomagár

    A csomag választása esetén egy alapdíjat kell kifizetni a Google Workspace-hez és a GCP-hez, termékenként pedig legfeljebb 4%-os változó használati díj fizetendő. A prémiumszintű támogatási csomag évente 150 000 amerikai dollárral kevesebb költséget jelent, mint ha külön vásárol támogatási csomagot a Google Workspace-hez és a GCP-hez.

    Az ügyfélszolgálati élmény egységesítése

    A Google Workspace és a GCP támogatási csomagját egyetlen Cloud-ügyfélszolgálati szolgáltatásba egyesítheti. A szolgáltatásokkal, a rendszerekkel, a végrehajtással és az SLO-kkal (vállalt szolgáltatási szintekkel) kapcsolatos előrejelzéseket kaphat a Google Workspace-hez és a GCP-hez.

  • Csak Google Workspace keyboard_arrow_down

    Ügyfélszolgálat csak a Google Workspace-hez

    Gyors válaszidők és proaktív megoldások segítik üzleti céljai elérésében.

    Csak Google Workspace

    Sok más mellett gyors javítások

    A Cloud ügyfélszolgálata többet nyújt az esetek gyors megválaszolásánál: az Ön igényeit megismerve személyre szabott, proaktív szolgáltatást biztosít.

    A cégére összpontosíthat

    Az ügyfélszolgálat segít a cégnek a kockázatok enyhítésében, a problémák gyors megoldásában és a fontos dolgokra való összpontosításban.

  • Csak GCP keyboard_arrow_down

    Ügyfélszolgálat csak GCP-hez

    Gyors reakcióidők, proaktív megoldások és mérnöki megközelítések segítik üzleti céljai elérésében.

    Csak GCP

    Sok más mellett gyors javítások

    A Cloud ügyfélszolgálata többet nyújt az esetek gyors megválaszolásánál: az ügyfélszolgálat meg tudja válaszolni a fejlesztéssel kapcsolatos kérdéseket, úgynevezett „break-fix” (anyagban és munkaidőben nyújtott) szolgáltatást tud nyújtani, és a teljes élmény optimalizálására is képes.

    A cégére összpontosíthat

    Az ügyfélszolgálat segít a cégnek a kockázatok enyhítésében, a problémák gyors megoldásában és a fontos dolgokra való összpontosításban.

Előnyök

A cégnek leginkább megfelelő csomag kiválasztása

A Cloud ügyfélszolgálatától támogatást kaphat a Google Workspace-hez és a GCP-hez, vagy egyesített szolgáltatást is igénybe vehet a két termékhez. Választhat továbbá, hogy megőrzi a Google Workspace-hez az alapszintű támogatási csomagot, vagy frissíti a csomagot a gyorsabb válaszidők érdekében.

Proaktív támogatás

A Cloud ügyfélszolgálata proaktív támogatási felülvizsgálatokkal igyekszik jobban megérteni és kezelni az Ön üzleti igényeit.

A szolgáltatások személyre szabása

Akár csökkenteni szeretné a válaszidőket, akár harmadik féltől származó technológiához szeretne támogatást kapni, a Cloud ügyfélszolgálata ki tudja elégíteni az igényeit.

Prémiumszintű támogatási funkciók

A prémiumszintű támogatási csomaggal rendelkező felhasználók hozzáférést kapnak a Google Workspace és a GCP e funkcióihoz és szolgáltatásaihoz.

P1 és nagyvállalati szintű válaszidők

A P1 szintű esetek esetén használható 15 perces SLO-kkal (vállalt szolgáltatási szintekkel) gyorsan megoldhatja a problémákat. A kritikus fontosságú nagyvállalati igények kielégítésére pedig hatékony és alapos javításokat kaphat.

Műszaki ügyfélkezelés

Egy műszaki ügyfélreferenssel (TAM), azaz egy megbízható technikai tanácsadóval együttműködve gondoskodhat a működési szabályok betartásáról és a platform megfelelő állapotának megőrzéséről.

Kétszemélyes beszélgetés a szakértőkkel

A problémák megoldásáról egy nagytudású, a terméket jól ismerő szakértővel beszélhet.

Oktatás

A Qwiklabs tanulási platformon a Google Cloud több száz oktatási laborját érheti el.

Üzemállapot-felülvizsgálatok

Velünk együttműködve meghatározhatja, hogy milyen módszerekkel javíthatja a működést és az ügyfélszolgálati élményt.

A cég ismerete

A kontextusfüggő szaktudásnak köszönhetően nyugodtabban végezheti a munkáját. Az Ön üzleti rendszereit már jól ismerő ügyfélszolgálattal hatékonyan oldhatja meg a problémákat.

Új előzetes termékverziók

A Google Cloud megoldásaihoz akár több mint 20 hónappal a megjelenésük előtt hozzáférhet, és tesztelheti a megjelenés előtt álló funkciókat.

Cloud Support API

A hatékonyabb problémamegoldás érdekében integrálhatja rendszerét a Google Workspace-tel.

Folyamatban lévő fejlesztések

Az ügyfelek a jövőben is számíthatnak frissítések, köztük új prémiumszintű támogatási funkciók megjelenésére.

Támogatási csomagok

A Cloud ügyfélszolgálatának két támogatási csomagja közül választhat.

Ingyenes támogatás a Google Workspace-hez

Minden Google Workspace-előfizetés adminisztrátoroknak biztosított támogatást is tartalmaz.

Funkciók megjelenítése Funkciók elrejtése
  • Eseti és telefonos támogatás
  • Egyórás SLO a P1 szintű ügyfélszolgálati esetekhez
  • 24 órás SLO a P2–P4 szintű ügyfélszolgálati esetekhez

Hibaelhárítás a Google Workspace-ben

Segítséget kaphat az általános hibák elhárításához, vagy felkeresheti a Google Workspace-adminisztrátoroknak összeállított súgót.

A Google Workspace terméktámogatási szolgáltatásának használatára vonatkozó irányelveket itt olvashatja.